Calvin Klein CK One dabīgi tīrā un modernā unisekss dušas želeja, kas imitē trīs Calvin Klein zīmola elementus: individualitāti, vienotības sajūtu un seksualitāti. Tā ir dzirkstoša ananasa, saldās papaijas, apelsīnu, kardamona un jasmīnu esenču aromātu buķete sākuma notīs. Sirds notīs ir apvienots muskatriekstu, vijolīšu, liliju un rožu ziedu aromāts, kam beigu notī dziļumu piešķir sandalkoks, ambra, muskuss un ozola ķērpis.
Dušas želeja Calvin Klein Eternity ar pikantu aromātu ir piemērota modernam vīrietim: jūtīgam un vienlaikus vīrišķīgam, pieklājīgam un vienlaikus nelokāmam. Smaržā apvienotas svaigas, garastāvokli uzlabojošas notis apvienībā ar skarbiem akordiem, kuriem dziļumu piešķir siltais, koksnes apvītais pamats. Aromāts atklājas ar mandarīnu, lavandas un zaļo augu dvesmu, kas apvienots ar jasmīna, bazilika un salvijas aromātu sirds notīs. Meža dvesmas apvīto pamata noti veido sandalkoks, vetivers un ambra.
Dušas želeja. Vīrišķīgais, vieglais un svaigais Versace Man Eau Fraiche parfīms izstaro Vidusjūras svaigumu un kvalitāti, kurā jaušama seksīga, vasarīga un maskulīnā nostāja. Smaržas sākuma nošu svaigums ir panākts ar Sicīlijas citrona, rozā koksnes ekstrakta un karambolas aromātu lielisko kombināciju. Harmoniskajā smaržas sirds notī pukst salvijas, estragona un vērmeles bagātīgā aromātu buķete, kurai pievienojas maģiskā ciedra smaržu notis. Siltumu un dziļu vīrišķību aromāta beigu notī piešķir koksnes ekstrakta, maigās ambras un apburošā muskusa akordi. Versace Man Eau Fraiche – smarža, kurai nav iespējams pretoties.
Pikanti aromātiskais tualetes ūdens vīriešiem. Aromāts, kas izceļas priekšplānā, atgādina ingvera un miecētas ādas smaržu.
Dušas želeja vīriešiem. HUGO BOSS tic vilinājumam, kas ir lēns, stabils un gaidām pārpilns. Tā ir māksla, kas rod ideālu līdzsvaru starp pašpārliecinātību un vienaldzību, ielaužoties sievietes patieso vēlmju pašā viducī. Tā ir noturīga un prātā paliekoša. BOSS vīrietis zina, ka čuksti dažkārt būt spēcīgāki, nekā kliedziens. Viņa rīcībā vilinājums ir lēns, dedzīgs un rafinēts – pieredze, kas ir jāizbauda un pie kura atkal un atkal atgriezties, pieredze, kas nekoncentrējas tikai uz vienu maņu, bet gan pārņem savā varā visas piecas. Jaunais parfīms THE SCENT uzsver vīrieša dažādos aspektus. Smarža atklāj cieņu pret drīzāk personīgajiem, nevis amata sasniegumiem. Tas ir vīrietis, uz kura veiksmes fona vienmēr skanējis vilinošs apakštonis. Tas atspoguļojas viņa būtībā, viņa uzvalka modelī un, pats galvenais, viņa pašpārliecinātajā šarmā. THE SCENT iekaro visas maņas un atstāj pēc sevis vitālas un noturīgas pēdas. Smaržas sastāvā slēpjas ekskluzīvais Āfrikas izcelsmes afrodīzijs – pēc aromāta nedaudz granadillu un rumu atgādinošā BOSS maninka. Tomēr maninkā jaušams kaut kas daudz dziļāks un nozīmīgāks, un tā ir iekāre un atmiņu spēks. Ādas nots, kas ir aromāta pamatā simbolizē magnētisku vīrišķību. THE SCENT atstāj temperamentu un pievilcīgu pirmo iespaidu ar pikantu ingvera akordu, kuram seko lavandas un maninkas aromātu buķete, līgani apņemot ķermeni jutekliskā plīvurā. Pamata notīs atklājas intensīvi pulēta āda, kas ir tikpat noturīga kā atmiņas un simbolizē tīru un magnētisku vīrišķību. BOSS THE SCENT reklāmas seja ir harizmātiskais Holivudas aktieris Teo Džeimss, kurš popularitāti guvis, pateicoties lomai fantāzijas bagātajā filmā "Divergent" un neaizmirstamajai lomai seriālā "Downton Abbey".